luni, 9 noiembrie 2009

Introducere

Ideea acestui blog mi-a venit dupa ce am constatat ca nu prea exista site-uri cu cursuri de limba rusa. Da, este adevarat, nu este o limba foarte frumoasa si nici foarte cautata, dar poate exista cateva persoane interesate de aceasta limba si chiar nu gasesc nicaieri nici un sprijin. Vreau sa spun de pe acum ca nu sunt un bun vorbitor de limba rusa, am studiat limba rusa la scoala timp de 6 ani, dar cu totii stim ca studiul limbilor straine in scoala generala si liceu nu are succes daca nu exista un profesor pasionat. Din fericire pentru mine am intalnit la liceu o profesoara de rusa foarte pasionata si desi am studiat cu dansa doar 2 ani cred, a reusit sa imi insufle cat de cat pasiunea pentru limba rusa desi atunci nu aveam de unde sa stiu ca voi ajunge in Moscova.
Deci doresc sa ii multumesc d-nei profesoare Gheorghiu pentru pasiunea cu care ne-a predat limba rusa in liceu.

P.S. Desi nu vorbesc fluent limba rusa va asigur ca aici voi publica informatii culese din diverse surse de incredere pe care le-am gasit in cautarile mele.

28 comentarii:

Raluca Octavia spunea...

Suuuuupppeeeer ideee ti-a venit! Mai ales cu economia infloritoare din Romania , imprumutul FMI care va trebui cat de curand platit, viata romanilor care se prevede si ea din ce in ce mai demna de ...mila, cred ca multi vor reincepe traditia bunicilor, parintilor si sa treaca granita pentru a-si rotunji veniturile. Spor la scris, ca sigur vei fi urmarita, in timp.

Butterfly spunea...

Multumesc pentru incurajari, nu prea se gasesc materiale pe internet de invatare a limbii ruse, cel putin nu in limba romana, si m-am gandit ca poate va fi cuiva de ajutor.

daninho spunea...

super tare :d

eu stiu sa citesc doar caracterele si cateva cuvinte in rusa - oricum e interesanta ;)

felicitari pt initiativa

Butterfly spunea...

multumesc, o fac cu pasiune si sper sa iasa ceva frumos :)

Anonim spunea...

Buna.
Nu e foarte placut sa aud de limba mea materna ca nu e frumoasa dar asta e. Fiecare cu parerea lui.
Acest sait e de mare folos pentru mine pentru ca vreau sa incep sa predau limba rusa.
Mersi mult.

Butterfly spunea...

Buna Natalia, scuza-ma, nu am vrut sa spun ca limba rusa nu e frumoasa, dar este foarte dificila, cel putin pentru romani.
Multumesc pentru aprecieri, sper sa iti fiu de folos.
xoxo

Amon spunea...

multumesc frumos doamna.Vreau sa invat limba rusa si nu stiam de unde,Gata,vam gasit,multumesc.:D:Ddamn

Anonim spunea...

multumesc pentru ajutor..ideea ta e geniala .. :) ..

peafowlady spunea...

Foarte interesant blogul acesta. Sincer, mie rusa mi se pare o limba foarte frumoasa insa grea, mai ales ca are alt alfabet. Dar uitandu-ma la cateva filme rusesti am observat ca exista si cuvinte care seamana.
Iar o parte din muzica ruseasca este superba, am sa mai trec pe-aici, felicitarile mele pt blog!

Butterfly spunea...

Multumesc foarte mult pentru incurajari, faptul ca cineva ma viziteaza din cand in cand pe acest blog nu face decat sa ma motiveze!
;)

Александра spunea...

Buna. Am dat de blogul tau din intamplare cautand alfabetul limbii ruse. Eu am fost atrasa de mica de limba rusa dar n-am avut cum s-o invat pentru ca nu o faceam in scoala...Si am aflat curand ca sunt un pui de bulgaroaica si un pic de rusoaica...Acum am de gand, de fapt mi-am pus in plan sa incep a invata limba !:)

Butterfly spunea...

Mai ales pentru ca ai origini slave ar fi frumos sa inveti limba rusa, sper sa te ajute si ceea ce am scris eu pe blog, iti recomand si site-ul http://www.internetpolyglot.com/mainMenu.html, mai ales pentru ca poti sa asculti si pronuntia cuvintelor.
Bafta!

Anonim spunea...

Felicitari fluturasule! Ai un blog extraordinar! :D ;)

Александра spunea...

Da, am intrat si pe site-ul acela, dar cred ca singura nu as putea s-o invat, cel putin la pronuntare, voi avea nevoie mult de munca si un profesor, dar nu ma las :)

Gloria Balerina spunea...

buna,daca se poate as dori sa postezi conjugarea verbelor la viitor.multumesc

ale spunea...

multumim pentru blog, mereu mi-am dorit sa invat cate ceva din cat mai multe limbi straine, dar la rusa e putin mai greu, abia astept sa-ti rasfoiesc postarile
pupici

Anonim spunea...

E INTERESANT BLOCU CU LECTI DE RUSA CHEAR AM CAUTAT MULT PE NET SI ESTE FOARTE FOLOSITOR MAI ALES CA VREAU SA MA MUT IN SANT PETERZBURG IDU MEU YAHOO nicola_iosif

Traian spunea...

Felilicitari pentru ideea acestui site! Eu va trebui sa invat rusa, abia incep si sper ca site-ul tau sa ma ajute. Daca ai si alte recomandari pentru mine, cum as putea eficientiza insusirea limbii ruse, ti-as fi recunsocator pentru ele. As invata-o cu ajutor in limba romana, desi traiesc in Germania,unde nu am nici cel putin un dictioanr rus-roman sau o carte de gramatica... Ajuta-ma cu idei,recomandari s.a., daca poti. MUltumesc.

Anonim spunea...

Mii de multumiri! Vreau sa invat singura limba rusa si e tare greu cu materialele gasite pe internet. Dar faptul ca treci pronuntia la fiecare cuvant este minunat! Multumesc mult pentru ajutor si pentru munca ta!
Mult succes in continuare!
Sinziana

Butterfly spunea...

Multumesc pentru cuvintele frumoase, sper ca in curand sa pun cat mai multe postari folositoare, am facut o pauza dar vreau sa revin in forta. ;) Pupici!

Anonim spunea...

FELICITARI!

Ortu popii spunea...

Bună. Am căutat si eu mult materiale pe net. Am găsit pur intamplator blog-ul tau. Imi va fi de mare ajutor.
Multumesc mult. Ai un vizitator constant in plus incepand de acum doua zile.
Am studiat blogul si e extraordinar ca initiere sau, in cazul meu, de reamintire.
Cred ca se poate ajunge la A2 cu el.

Butterfly spunea...

Cu placere, multumesc pentru vizita. Intentionez sa mai fac si alte postari dar sa vad cand voi gasi timp pentru asta.

Ortu popii spunea...

M-am simtit azi foarte inspirat si ti-am facut un fel de logo pentru blog. Poate iti place. Nu stiu cum sa ti-l trimit.

Butterfly spunea...

Multumesc.:)Blogul are deja un banner, dar daca tot l-ai facut poti sa il trimiti pe hanypetty@gmail.com. Multumesc!

Anonim spunea...

In sfarsit gasesc si eu ceva despre limba rusa . Bravo intitiatorului!

Anonim spunea...

Fericitari pentru blog, chiar o sa am nevoie sa invat rusa ca doresc sa impresionez o fata din Rusia, invatand-ui limba :)

Anonim spunea...

Multumesc mult. Mi-e de mare folos acest blog in invatarea limbii ruse!